23 kwietnia 2019

Career Hackathon – 24 godzinny ,,escape room”

Nazwa Innowacji: 

Career Hackathon – 24 godzinny ,,escape room”

Na czym polega innowacja: 

Career Hackathon to innowacyjne połączenie trzech elementów:

  • idei hackathonu
  • warsztatów coachingu kariery
  • modułów elastycznego „u-learningu

Zdaniem innowatora, Career Hackathon – można porównać do specyficznego 24 godzinnego escape room-u, z wieloma zagadkami i zadaniami – aby z niego wyjść, trzeba wymyśleć siebie w przyszłości – wymyśleć swój plan na rozwój

Career Hackathon będąca  innowacją społeczną ma ambicje  połączyć gamifikację, mechanizmy społecznościowego wsparcia, „u-learning” oraz technologie ICT w jedną spójną metodę kształcenia.

Korzyści, jakie przyniesie CH  dla odbiorców to m.in.:

  • zdobycie wiedzy i umiejętności planowania swojego rozwoju edukacyjno-zawodowego
  • lepsze przygotowanie do podjęcia KU
  • większe szanse na skuteczny rozwój i sukcesy zawodowe
  • przełamanie barier rozwojowych i stereotypów wykluczenia społecznego
  • wzrost motywacji wewnętrznej

Kto może skorzystać

Odbiorcy

Odbiorcami są osoby indywidualne w wieku 18-64 lata z terenu całej Polski, które dzięki innowacji przeanalizują swój potencjał, swoje cele edukacyjne, rozwojowe i zawodowe. Podczas CH otrzymają inspirację, zachęty, wskazówki, drogowskazy, pomysły + solidny dopływ energii i wewnętrznej motywacji – a w efekcie poczują, że warto coś zmieniać, uczyć się i rozwijać.

Użytkownicy

Użytkownikami Career Hackathon jako specyficznego  rodzaju warsztatów mogą być  specjaliści związani z edukacją: nauczyciele, wychowawcy, edukatorzy, trenerzy,  doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy, coachowie kariery, specjaliści usług rynku pracy, szkoleniowcy, mentorzy KU – wszyscy, którzy pomagają i wspierają innych w rozwoju.

Udostępniane produkty w ramach licencji 

  • Koncepcja Metody Career Hackathon
  • Aplikacja mobilna
  • Strona www dostępna pod adresem: http://www.agencjakariery.pl/
  • Podręcznik dla użytkowników
  • Manual dla odbiorców
  • Treści do modułu u-learning
  • Scenariusze + ćwiczenia

Galeria

  • Podręczniki



  • Aplikacja



  • Film

 

 

Innowacja jest udostępniana nieodpłatnie. Używanie innowacji do celów edukacyjnych i/lub zawodowych wymaga podpisania umowy licencyjnej (licencja niewyłączna w celach niekomercyjnych). Wzór umowy dostępny tutaj.
 

Pobierz “Career Hackathon III etap” Etap%20III.zip – Pobrano 0 razy –

O autorach innowacji  

Wojciech Kreft